ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Theorie der Triebwerksschwingungen der Verbrennungskraftmaschine

دانلود کتاب تئوری ارتعاشات موتور موتور احتراق داخلی

Theorie der Triebwerksschwingungen der Verbrennungskraftmaschine

مشخصات کتاب

Theorie der Triebwerksschwingungen der Verbrennungskraftmaschine

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری: Die Verbrennungskraftmaschine 3 
ISBN (شابک) : 9783709170144, 9783709170137 
ناشر: Springer-Verlag Wien 
سال نشر: 1984 
تعداد صفحات: 223 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تئوری ارتعاشات موتور موتور احتراق داخلی: تولید، ماشین آلات، ابزار



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Theorie der Triebwerksschwingungen der Verbrennungskraftmaschine به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تئوری ارتعاشات موتور موتور احتراق داخلی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تئوری ارتعاشات موتور موتور احتراق داخلی

مدتهاست که مشخص شده است که شکستگی میل لنگ در موتورهای احتراق داخلی معمولاً شکستگی دائمی است، البته به شرطی که در نتیجه آسیب یاتاقان ها رخ ندهد. شکستگی های پیوسته در اثر تنش های خمشی و پیچشی متناوب ایجاد می شود که منجر به تنش هایی می شود که ماده می تواند به طور مداوم در برابر بیش از حد تحمل کند. به همین دلیل، تعیین و محدود کردن تنش دینامیکی روی درایو موتور یک مشکل مرتبط با ارتعاش با موضوعیت دائمی است که باید بارها و بارها هر بار که یک موتور جدید ساخته می‌شود، حل شود. مهندسان بیش از 60 سال است که در تلاش برای حل این مشکل بوده اند و تکانه های جدید برای مقابله با دینامیک واحد محرک موتور اخیراً الزامات قانونی را برای موتورهای سازگار با محیط زیست و کم صدا ایجاد کرده است. هم مشکلات استحکام و هم مشکل کاهش انتشار نویزهای ناشی از ساختار و هوا بدون دانش اولیه از تئوری ارتعاش قابل حل نیست. این جلد 3 در سری جدید کتابهای منتشر شده توسط H. LIST و A. PISCHINGER "موتور احتراق داخلی" به مبانی ارتعاشات مکانیکی می پردازد که دانش آنها برای درک چگونگی ایجاد ارتعاشات موتور و نحوه عملکرد آنها ضروری است. . ارتعاشات پیچشی میل لنگ، مهمترین مشکل ارتعاش موتور، در جلد 4 این مجموعه کتاب به آن پرداخته شده است. بخش بزرگی از معادلات حرکت، الگوریتم‌ها و برنامه‌های FORTRAN که در آنجا استفاده می‌شوند قبلاً در این جلد توسعه یافته‌اند. با وجود این موضوع خاص، جلد 3 نیز می تواند به عنوان مقدمه ای برای مشکلات ارتعاشی در مهندسی مکانیک مورد استفاده قرار گیرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Es ist schon lange bekannt, daB Kurbelwellenbriiche der Verbrennungskraftmaschine in der Regel Dauerbriiche sind, sofern sie nicht als Folgen von Lagerschaden auftreten. Die Dauer briiche werden durch Biege- und Torsionswechselbeanspruchungen hervorgerufen, die zu einer tiberschreitung der vom Material dauernd ertragbaren Beanspruchung fiihren. Deshalb sind die Ermittlung und die Begrenzung der dynamischen Beanspruchung des Motortriebwerks ein schwin gungstechnisches Problem von permanenter Aktualitat, das bei jeder Entwicklung eines neuen Motors immer wieder gelOst werden muB. Mit der Losung dieses Problems beschaftigen sich Ingenieure schon seit mehr als 60 Jahren, und neue Impulse, sich mit der Dynamik des Motor triebwerks zu beschaftigen, lOsen in letzter Zeit die gesetzlichen Forderungen nach dem um weltfreundlichen und gerauscharmen Motor aus. Sowohl die Festigkeitsprobleme als auch das Problem, die Korper- und Luftschallemission des Motors zu reduzieren, sind ohne Grundkennt nisse der Schwingungslehre nicht lOsbar. Der vorliegende Band 3 in der Neuen Folge der von H. LIST und A. PISCHINGER herausgegebe nen Buchreihe "Die Verbrennungskraftmaschine" befaBt sich mit den Grundlagen der mechani schen Schwingungen, deren Kenntnisse erforderlich sind, urn das Entstehen und die Wirkungs weise der Triebwerksschwingungen verstehen zu konnen. Die Torsionsschwingungen der Kurbel welle, das bedeutendste Schwingungsproblem des Motortriebwerks, werden im Band 4 dieser Buchreihe behandelt. Ein GroBteil der dort verwendeten Bewegungsgleichungen, Algorithmen und FORTRAN-Programme wird bereits in diesem Band entwickelt. Trotz dieser speziellen Thematik kann der Band 3 auch als Einfiihrung in die Schwingungsprobleme des Maschinenbaus verwendet werden.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-IX
Einführung....Pages 1-6
Berechnungsmodelle der Schwingungstechnik....Pages 6-12
Harmonische Schwingungen....Pages 12-23
Periodische Schwingungen....Pages 23-50
Freie Schwingungen....Pages 50-76
Erzwungene harmonische Schwingungen....Pages 76-124
Erzwungene periodische Schwingungen....Pages 124-130
Erzwungene nichtperiodische Schwingungen....Pages 130-138
Biegeschwingungen des Motortriebwerks....Pages 138-193
Torsionsschwingungsmodelle des Motortriebwerks....Pages 193-209
Verzeichnis der FORTRAN-Programmlisten....Pages 210-210
Literaturverzeichnis....Pages 211-212
Back Matter....Pages 213-214




نظرات کاربران