ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Binnenverkehrswasserbau: Schleusenanlagen

دانلود کتاب مهندسی آبراه های داخلی: سیستم های قفل

Binnenverkehrswasserbau: Schleusenanlagen

مشخصات کتاب

Binnenverkehrswasserbau: Schleusenanlagen

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783642522536, 9783642522529 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 1986 
تعداد صفحات: 433 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 15 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مهندسی آبراه های داخلی: سیستم های قفل: ژئومهندسی، پایه ها، هیدرولیک، مهندسی خودرو



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Binnenverkehrswasserbau: Schleusenanlagen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مهندسی آبراه های داخلی: سیستم های قفل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مهندسی آبراه های داخلی: سیستم های قفل

قفل ها و بالابرها به عنوان سازه های فرود برای غلبه بر شیب های موجود در کانال های کشتیرانی و رودخانه های محصور شده عمل می کنند. آنها همیشه یک گلوگاه برای جریان ترافیک در یک آبراه هستند.بنابراین هنگام برنامه ریزی کانال های کشتیرانی جدید و گسترش آبراه های موجود، انتخاب صحیح و ابعاد سازه های نزولی ضروری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هنگام طراحی قفل ها و بالابرها، ضوابط خاصی با توجه به ایمنی مورد نیاز ترافیک حمل و نقل باید رعایت شود که رعایت آنها محدودیت های خاصی را برای عملکرد سازه ها با توجه به ظرفیت تناژ آنها ایجاد می کند. در ادبیات تخصصی دهه 1920، یافته های معتبر فعلی برای ساخت کانال های کشتیرانی، قفل ها و بالابرها در کتاب F. ENGELHARD "Kanal-und Schleusenbau" منتشر شده توسط Springer-Verlag در سال 1921 و در اثر کلاسیک منتشر شده منتشر شد. توسط همان ناشر ارائه شده توسط 0. FRANZIUS "ساخت و ساز آب ترافیک". در کتاب‌های بعدی توسط H. DEINERT در مورد "Locks and Lifts" (Springer-Verlag, 1954) و H. PRESS در مورد "Binnenwasserstrassen und Binnenhäfen" (Verlag von Wilh. Ernst & Sohn، 1956)، توسعه بیشتر تا اواسط ادامه یافت. از دهه پنجاه را در نظر بگیرید. با این حال، از آن زمان به بعد، گسترش شبکه آبراه های اروپایی و آبراه های دریایی متعدد، به ویژه در ایالات متحده آمریکا، کانادا، اتحاد جماهیر شوروی و جمهوری خلق چین، همچنان ادامه دارد. این منجر به تعدادی یافته جدید با توجه به برنامه ریزی کانال های کشتیرانی و طراحی سازه های فرود مدرن شد که بازنگری در حوزه موضوعی "مهندسی آبراه ها" را معقول و ضروری می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Schleusen und Hebewerke dienen als Abstiegsbauwerke zur Uberwindung vorhandener Gefällestufen in Schiffahrtskanälen und staugeregelten Flüssen. Für den Verkehrsablauf auf einer Wasserstraße stellen sie stets einen Engpaß dar. Bei der Planung neuer Schiffahrtskanäle und dem Ausbau vorhandener Wasserstraßen kommt deshalb der richtigen Wahl und Bemessung der erforderlichen Abstiegsbauwerke eine besondere!Be deutung zu. Beim Entwurf der Schleusen und Hebewerke sind im Hinblick auf die ge forderte Sicherheit des Schiffsverkehrs bestimmte Kriterien zu be achten, durch deren Einhaltung der Leistungsfähigkeit der Bauwerke im Hinblick auf ihre Tonnagekapazität gewisse Grenzen gesetzt wer den. In der Fachliteratur der zwanziger Jahre wurden die derzeit gülti gen Erkenntnisse für den Bau von Schiffahrtskanälen, Schleusen und Hebewerken in dem vom Springer-Verlag im Jahre 1921 herausgegebenen Buch von F. ENGELHARD "Kanal- und Schleusenbau" und dem im gleichen Verlag erschienenen klassischen Werk von 0. FRANZIUS "Verkehrswasser bau" dargelegt. In den folgenden Büchern von H. DEIINERT über "Schleusen und Hebewerke" (Springer-Verlag, 1954) und H. PRESS über "Binnenwasserstraßen und Binnenhäfen" (Verlag von Wilh. Ernst & Sohn, 1956) wurde der weite ren Entwicklung bis Mitte der fünfziger Jahre Rechnung getragen. Der Ausbau des europäischen Wasserstraßennetzes und zahlreicherüber seeischer Wasserstraßen, insbesondere in den USA, Kanada, der UdSSR und in der Volksrepublik China, wurde seitdem jedoch in starkemMaße weiter vorangetrieben. Dabei ergaben sich eine Reihe neuer Erkennt nisse im Hinblick auf die Planung der Schiffahrtskanäle und den Ent wurf moderner Abstiegsbauwerke, die eine Neubearbeitung des Fachge- VI Vorwort bietes "Verkehrswasserbau" sinnvoll und notwendig erscheinen lassen.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XVI
Einleitung....Pages 1-12
Schleusenarten und Abmessungen....Pages 13-169
Trossenkräfte....Pages 170-197
Hydromechanische Vorgänge bei der Kammerfüllung....Pages 198-230
Entleerung der Schleusenkammer....Pages 231-234
Sparschleusen....Pages 235-331
Leistungsfähigkeit von Schiffsschleusen....Pages 332-346
Verhältnisse in den Schleusenvorhäfen....Pages 347-356
Hochwasserabteilung durch Fluß-Schleusen....Pages 357-365
Berechnungsbeispiele....Pages 366-374
Literaturverzeichnis....Pages 375-388
Back Matter....Pages 389-417




نظرات کاربران