ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Statistics: The Conceptual Approach

دانلود کتاب آمار: رویکرد مفهومی

Statistics: The Conceptual Approach

مشخصات کتاب

Statistics: The Conceptual Approach

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری: Springer Undergraduate Textbooks in Statistics 
ISBN (شابک) : 9781461274704, 9781461222446 
ناشر: Springer-Verlag New York 
سال نشر: 1997 
تعداد صفحات: 750 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 47 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب آمار: رویکرد مفهومی: آمار، عمومی، نظریه احتمال و فرآیندهای تصادفی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Statistics: The Conceptual Approach به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آمار: رویکرد مفهومی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آمار: رویکرد مفهومی



در این کتاب بحث شده است. واضح است که با درک ایده های اصلی آمار، شهروندان متعهد می توانند آنچه را که اعداد شکنان حرفه ای تولید کرده اند درک کرده و نتایج را ارزیابی کنند. این کتاب از یک دوره طراحی شده توسط Gudmund R. Iversen برای پاسخگویی به چالش های ایجاد شده توسط این اتکای بیشتر به آمار رشد کرد. این یکی از یک سری دوره های طراحی شده در اطلاعات Swarthmore بود. کالج برای انجام ماموریت یک کالج هنرهای لیبرال برای آموزش دانشجویان خود برای چالش های قرن بیست و یکم. ایده این بود که دانش‌آموزان نباید آنقدر درگیر پیچیدگی‌های یک رشته شوند که چشم‌انداز کلی را از دست بدهند. هدف از این دوره‌ها آموزش دانش‌آموزان برای درک چگونگی ارتباط ایده‌های اصلی یک رشته با جهان بود. از بسیاری جهات آمار موضوع ایده آلی برای یکی از این دوره ها به نظر می رسید. در حالی که آمار می تواند یک رشته رمزآلود، خود ستوده و باطنی باشد، همچنین می تواند کلیدی برای درک بسیاری از رشته های دیگر باشد. دوره، Stat 1: Statistical Think ing، برای ایجاد این درک ایجاد شد. این دوره بسیار محبوب بود و هر سال حجم آن افزایش می یافت. با گذشت زمان، یادداشت‌های سخنرانی برای این دوره دقیق‌تر و گسترده‌تر شدند و در نهایت، مواد درسی مبنای این کتاب قرار گرفت. Fonnulas همانطور که بیشتر مربیان آمار کاملاً آگاه هستند، آموزش آمار به طرز چشمگیری تغییر کرده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

discussed in this book. It is clear that with an understanding of the main ideas of statistics, engaged citizens can grasp what the professional number crunchers have produced and evaluate the results. This book grew out of a course designed by Gudmund R. Iversen to meet the challenges created by this greater reliance on statistical It was one of a series of courses designed at Swarthmore information. College to fulfill the mission of a liberal arts college to educate its students for the challenges of the twenty-first century. The idea was that students should not become so involved with the intricacies of a single discipline that they lose sight of the big picture. These courses were intended to educate students to understand how the major ideas of a field relate to the world. In many respects statistics seemed an ideal subject for one such course. While statistics could be a mystifying, self­ aggrandized, and esoteric discipline, it could also be a key to under­ standing many other disciplines. The course, Stat 1: Statistical Think­ ing, was created to produce this understanding. The course proved to be very popular, and each year it grew in size. Over time the lecture notes for the course became more refined and extensive, and eventu­ ally the course material served as the basis for this book. Fonnulas As most statistics instructors are keenly aware, the teaching of statistics has changed dramatically.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xvii
Statistics: Randomness and Regularity....Pages 1-27
Collection of Data....Pages 28-69
Description of Data: Graphs and Tables....Pages 70-127
Description of Data Computing Summary Statistics....Pages 128-175
Probability....Pages 176-229
Drawing Conclusions Estimation....Pages 230-263
Drawing Conclusions Hypothesis Testing....Pages 264-311
Relationships between Variables....Pages 312-343
Chi-Square Analysis for Two Categorical Variables....Pages 344-395
Regression and Correlation for Two Metric Variables....Pages 396-471
Anova: Analysis of Variance for a Categorical and a Metric Variable....Pages 472-523
Rank Methods for Two Rank Variables....Pages 524-557
Multivariate Analysis....Pages 558-615
Statistics in Everyday Life....Pages 616-639
Back Matter....Pages 641-735




نظرات کاربران