دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Mark S. Darlow (auth.)
سری: Mechanical Engineering Series
ISBN (شابک) : 9781461281948, 9781461236566
ناشر: Springer-Verlag New York
سال نشر: 1989
تعداد صفحات: 196
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 9 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب تعادل ماشین آلات پرسرعت: مکانیک، ساخت، ماشین آلات، ابزار، ماشین آلات و عناصر ماشین
در صورت تبدیل فایل کتاب Balancing of High-Speed Machinery به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تعادل ماشین آلات پرسرعت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
ماشینهای دوار مدرن، بهویژه ماشینهای توربو، اغلب برای کارکردن با سرعتهای بالاتر نسبت به گذشته طراحی میشوند. در نتیجه، نیاز به تعادل روتورهای پرسرعت افزایش می یابد. هدف این کتاب ارائه یک مرجع واحد و کامل در مورد بالانس روتور با سرعت بالا به دانشجوی مهندسی یا مهندس شاغل است. برای این منظور، یک پیشزمینه تحلیلی دقیق و روشهای کاربردی عملی برای هر یک از روشهای اصلی متعادلسازی روتور با سرعت بالا، یعنی متعادلسازی مودال، متعادلسازی ضریب نفوذ و رویکرد متعادلسازی یکپارچه ارائه شدهاست. این اطلاعات از طریق ارائه توسعه نظری ارتعاش روتور سنکرون و مروری کوتاه بر تکنیکها و ماشینهای متعادل کننده روتور صلب تکمیل و پشتیبانی میشود. این اولین بار است که این مطالب در یک مجلد مختصر و مختصر همراه با توضیحات مفصل در مورد مراحل درخواست موجود است.
Modern rotating machinery, particularly turbomachinery, is frequently being designed to operate at higher speeds than in the past. Consequently, there is an increased need to balance high-speed rotors. The purpose of this book is to provide the engineering student or practicing engineer with a single, complete reference on high-speed rotor balancing. To this end, a detailed analytical background and practical application procedures are presented for each of the principal high-speed rotor balancing methods, i.e. modal balancing, influence coefficient balancing and the Unified Balancing Approach. This information is supplemented and supported through a presentation of the theoretical development of synchronous rotor vibration and a brief overview of rigid rotor balancing techniques and machines. This is the first time this material is available in a single, concise volume, together with detailed descriptions of application procedures.
Front Matter....Pages i-xvii
Introduction....Pages 1-4
Theoretical Background....Pages 5-38
Review of Literature on Rotor Balancing....Pages 39-52
Rotor Balancing Methods and Instrumentation....Pages 53-66
Modal Balancing....Pages 67-79
Influence Coefficient Balancing....Pages 81-106
The Unified Balancing Approach....Pages 107-122
Experimental Comparisons of the Various Methods....Pages 123-148
Application of the Principle of Reciprocity to Flexible Rotor Balancing....Pages 149-158
Back Matter....Pages 159-185