ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Strategische Absatzmarktplanung: Kunden- und Wettbewerbsanalyse für Logistikunternehmen

دانلود کتاب برنامه ریزی استراتژیک بازار فروش: تجزیه و تحلیل مشتری و رقابت برای شرکت های تدارکات

Strategische Absatzmarktplanung: Kunden- und Wettbewerbsanalyse für Logistikunternehmen

مشخصات کتاب

Strategische Absatzmarktplanung: Kunden- und Wettbewerbsanalyse für Logistikunternehmen

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Logistik in Industrie, Handel und Dienstleistungen 
ISBN (شابک) : 9783540528647, 9783642842528 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 1990 
تعداد صفحات: 338 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب برنامه ریزی استراتژیک بازار فروش: تجزیه و تحلیل مشتری و رقابت برای شرکت های تدارکات: اقتصاد مهندسی، سازمان، لجستیک، بازاریابی، تولید / لجستیک / مدیریت زنجیره تامین، بازاریابی، مدیریت / کسب و کار برای حرفه ای ها



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Strategische Absatzmarktplanung: Kunden- und Wettbewerbsanalyse für Logistikunternehmen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب برنامه ریزی استراتژیک بازار فروش: تجزیه و تحلیل مشتری و رقابت برای شرکت های تدارکات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب برنامه ریزی استراتژیک بازار فروش: تجزیه و تحلیل مشتری و رقابت برای شرکت های تدارکات



تحلیل مشتری و رقابت مستدل نقطه شروع برنامه ریزی استراتژیک بازار فروش شرکت های لجستیکی است. این حوزه مهم مدیریت استراتژیک خدمات لجستیک به اندازه کافی در تئوری و عمل مورد توجه قرار نگرفته است. این کتاب این شکاف را می بندد. نقطه شروع تجزیه و تحلیل ناشی از نیازهای پیچیده مشتری و روابط رقابتی و تعیین حدود بازارهای ناشی از آن است. توزیع کالاها در میان شیوه های حمل و نقل - که اغلب هنوز موضوع اصلی بحث امروز است - تنها یکی از نتایج این ملاحظات است. این منجر به امکان جهت گیری مجدد استراتژیک می شود که باید برای رقابت آینده ضروری باشد. هدف این کتاب دانشجویان اقتصاد و مهندسی مکانیک است، اما بالاتر از همه تصمیم گیرندگان در تجارت که باید خدمات لجستیکی را برنامه ریزی و ارزیابی کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Eine fundierte Kunden- und Wettbewerbsanalyse stellt den Ausgangspunkt für die strategische Absatzmarktplanung von Logistikunternehmen dar. Dieses wichtige Gebiet des strategischen Managements logistischer Dienstleistungen wurde bisher in Theorie und Praxis nicht ausreichend beachtet; das vorliegende Buch schließt diese Lücke. Ansatzpunkte für die Analyse ergeben sich aus den vielschichtigen Kundenbedürfnissen und Wettbewerbsbeziehungen und der daraus abgeleiteten Abgrenzung von Märkten; die Verteilung der Güter auf die Verkehrsträger - heute oft noch der zentrale Punkt der Diskussion - ist erst eine Konsequenz dieser Überlegungen. Damit ergibt sich die Möglichkeit einer strategischen Neuorientierung, die für den zukünftigen Wettbewerb wesentlich sein dürfte. Das Buch wendet sich an Studenten der Wirtschaftswissenschaften und des Maschinenbaus, aber vor allem an die Entscheidungsträger in der Wirtschaft, die logistische Dienstleistungen planen und bewerten müssen.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XV
Problemstellung und Aufbau der Arbeit....Pages 1-3
Bedeutung der strategischen Absatzmarktplanung für Logistikunternehmen....Pages 4-41
Strategische Marktdefinition für Logistikunternehmen....Pages 42-96
Strategische Kundenanalyse für Logistikunternehmen....Pages 97-219
Strategische Wettbewerbsanalyse für Logistikunternehmen....Pages 220-272
Zusammenfassung der Ergebnisse und Ausblick auf weitere Problemstellungen....Pages 273-278
Back Matter....Pages 279-326




نظرات کاربران