ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Integration der Qualitätsbeurteilung in die Fertigungstätigkeit

دانلود کتاب ادغام ارزیابی کیفیت در فعالیت های تولیدی

Integration der Qualitätsbeurteilung in die Fertigungstätigkeit

مشخصات کتاب

Integration der Qualitätsbeurteilung in die Fertigungstätigkeit

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: fir+iaw Forschung für die Praxis 44 
ISBN (شابک) : 9783540553038, 9783642511318 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 1992 
تعداد صفحات: 180 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ادغام ارزیابی کیفیت در فعالیت های تولیدی: مهندسی صنایع و تولید



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Integration der Qualitätsbeurteilung in die Fertigungstätigkeit به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ادغام ارزیابی کیفیت در فعالیت های تولیدی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ادغام ارزیابی کیفیت در فعالیت های تولیدی

کیفیت محصولات و حفاظت و ارتقای آنها در تمام مراحل جریان سفارش، که در کل سازمان شرکت گسترش می یابد (ر.ک. AUGE 1989، ص 639)، هنگام تعریف استراتژی شرکت اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. دلایل این دروغ، به عنوان مثال، در تغییر آگاهی هزینه در تولید محصولات با کیفیت در یک شرکت و نیاز دائمی به عرضه محصولات با کیفیت به پردازنده‌ها و کاربران نهایی است. کیفیت دیگر نباید پس از آن بررسی و بررسی شود، همانطور که در تولید جریان معمول است، بلکه باید یک الزام برای فعالیت تولید در کل فرآیند توسعه محصول باشد (SAUERWEIN 1991، ص 32). نمونه‌هایی از این خواسته‌های مشتریان برای نهادینه‌سازی استراتژی‌ها و استفاده از رویه‌ها یا روش‌هایی مانند طراحی و تولید FMEA (تحلیل حالت و اثرات شکست) (VDA 1986)، QFD (استقرار عملکرد کیفیت) (FREHR.1988, p. 797)، روش SHAININ و روش TAGUCHI (SONDERMANN, LEIST 1989, p. 656). برای برآورده ساختن این الزامات در تولید، این وظایف باید به عنوان بخشی از فعالیت تولیدی گنجانده شود و دانش تضمین کیفیت باید به تک تک کارکنان منتقل شود تا بتوانند کیفیت را از دیدگاه کارکنان تولید کنند. . فلسفه کیفیت همچنین از "آزمایش" محض به سمت حذف خطاها تا حد امکان نزدیک به نقطه مبدا فاصله می گیرد. از این، عبارت زیر را می توان استخراج کرد: "در تمام مراحل توسعه محصول باید از خطاها اجتناب شود و داده های کیفیت باید به فرآیند تولید بازگردانده شوند" (JAHN 1988, p. 12).


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Der Qualität von Produkten sowie deren Sicherung und Förderung in allen Stufen des Auftragsdurchlaufes, die sich über die gesamte Betriebsorganistion erstrecken (vgl. AUGE 1989, S. 639), kommt bei der Definition einer Unternehmensstrategie eine immer stärkere Bedeutung zu. Gründe hierfür liegen beispielsweise in der Veränderung des Kostenbewußtseins in der Fertigung von Qualitätsprodukten innerhalb eines Unternehmens und in der durchgängigen Notwendigkeit, Qualitätsprodukte an Weiterverarbeiter und Endabnehmer zu liefern. Qualität soll nicht mehr, wie insbesondere bei der Fließfertigung üblich, im nachhinein geprüft und kontrolliert werden, sondern als Forderung an die Fertigungstätigkeit über den gesamten Produktentstehungsprozeß ge­ stellt werden (SAUERWEIN 1991, S. 32). Beispiele hierfür sind die Forderungen von Auftraggebern nach Institutionalisierung von Strategien und dem Einsatz von Verfahren oder Methoden wie Konstruktions- und Fertigungs-FMEA (Fehler-Möglichkeit-und Einflußanalyse) (VDA 1986), QFD (Quality­ Function-Deployment) (FREHR.1988, S. 797), das SHAININ-Verfahren und die TAGUCHI-Methode (SONDERMANN, LEIST 1989, S. 656). Zur Erfüllung dieser Forderungen innerhalb der Fertigung müssen diese Aufgaben als Teile der Fertigungstätigkeit einbezogen und das Know-how der Qualitätssicherung an die einzelnen Mitarbeiter übertragen werden, um aus der Sicht der Mitarbeiter Qualität fertigen zu können. Auch die Qualitätsphilosophie nimmt Abstand vom reinen "Prüfen" hin zur Beseitigung von Fehlleistungen möglichst nahe am Entstehungsort. Hieraus läßt sich folgende Aussage ableiten: ,,Fehler müssen in allen Phasen der Entstehung des Produktes vermie­ den werden und Qualitätsdaten müssen in den Produktionsprozeß zurückgeführt wer­ den." (JAHN 1988, S. 12).



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-x
Einleitung....Pages 1-5
Arbeitswissenschaftliche Grundlagen und Gestaltungsfeld....Pages 6-16
Arbeitswissenschaftliches Verständnis des Qualitätsbegriffes....Pages 17-52
Ableitung eines heuristischen V orgehensmodells zur I ntegration der Q ualitäts b eurteilung in die Fertigungstätigkeit (VIQB)....Pages 53-75
Exemplarische Anwendung zur qualitätsförderlichen Gestaltung des Arbeitssystems -Ringwalzen-....Pages 76-124
Evaluation des Vorgehensmodells....Pages 125-129
Ausblick, Tendenzen....Pages 130-130
Zusammenfassung....Pages 131-132
Literaturverzeichnis....Pages 133-147
Back Matter....Pages 148-173




نظرات کاربران