دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Dr. rer. nat. Hans-Georg Stork (auth.)
سری: Leitfäden der angewandten Informatik
ISBN (شابک) : 9783519024163, 9783322946607
ناشر: Vieweg+Teubner Verlag
سال نشر: 1993
تعداد صفحات: 472
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 33 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب روش های برنامه نویسی ضروری: با مثال در MODULA-2 و EIFFL: مهندسی، عمومی
در صورت تبدیل فایل کتاب Methoden der imperativen Programmierung: Mit Beispielen in MODULA-2 und EIFFEL به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب روش های برنامه نویسی ضروری: با مثال در MODULA-2 و EIFFL نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
از اوایل دهه 1970، دانشگاه کارلسروهه فرصتی برای تحصیل "مهندسی صنایع" با تمرکز بر علوم کامپیوتر ارائه کرده است. علاوه بر سخنرانی های مقدماتی در مورد ریاضیات و اقتصاد، به دانشجویانی که این رشته را انتخاب می کنند، آموزش پایه گسترده ای در علوم کامپیوتر ارائه می شود. هسته اصلی این یک دوره چهار ترم است که مهمترین دانش را برای درک ساختار، عملکرد و استفاده از رایانه به شما می دهد. به منظور ارضای علاقه بیشتر "آکادمیک" به دانش، مزیتی که چنین دانش و مهارت های مرتبط با آن باید برای صلاحیت حرفه ای فارغ التحصیلان داشته باشد به عمد اضافه می شود - و این برای کل دوره تحصیلی صدق می کند. این علاقه عملی مطمئناً یکی از قویترین انگیزهها برای افزایش تعداد موضوعات ارائه شده و انتخاب شده برای پایاننامههای نهایی است که شامل مشخصات، طراحی و اجرای برنامههای بزرگتر، گاهی اوقات به عنوان بخشی از پروژههای بزرگتر و طولانیتر است. هنگام تولید و نظارت بر چنین کارهایی، دانشآموزان و معلمان اغلب متوجه کمبودی میشدند که ظاهراً به دلیل شکاف در دامنه دروس بود: بسیاری از دانشآموزان آگاهی کافی از کیفیت یک محصول نرمافزاری نداشتند. درک خوبی از راه های دستیابی به این کیفیت.
Seit Anfang der siebziger Jahre gibt es an der Universität Karlsruhe die Möglich keit, das Fach "Wirtschaftsingenieurwesen" mit dem Schwerpunkt Informatik zu studieren. Studenten, die sich für diesen Schwerpunkt entscheiden, wird - ne ben einführenden Vorlesungen über Mathematik und aus dem Bereich der Wirt schaftswissenschaften - eine breite Grundausbildung in Informatik angeboten. Deren Kern ist ein viersemestriger Kurs, welcher die wichtigsten Kenntnisse zum Verständnis des Aufbaus, des Betriebs und der Anwendung von Rechnern vermittelt. Zur Befriedigung eines eher "akademischen" Erkenntnisinteresses wird dabei - und dies gilt durchaus für den gesamten Studiengang - ganz bewußt der Nutzen hinzukalkuliert, den ein solches Wissen und die damit verbundenen Fertigkeiten für die berufliche Qualifikation der Absolventen haben sollten. Dieses praktische Interesse ist sicher eine der stärksten Motivationen dafür, daß immer häufiger Themen für abschließende Diplomarbeiten angeboten und gewählt wurden, welche die Spezifikation, den Entwurf und die Implementierung größerer Programme beinhalteten, mitunter auch als Teile umfangreicher und länger laufender Projekte. Bei der Anfertigung und Betreuung solcher Arbeiten wurde für Lernende und Lehrende nicht selten ein Mangel erkennbar, der offen bar auf eine Lücke im Lehrangebot zurückzuführen war: Vielen Studenten fehl te ein hinreichend klares Bewußtsein für das, was die Qualität eines Software Produktes ausmacht, ganz zu schweigen von einem guten Verständnis der Mög lichkeiten, diese Qualität zu erzielen.
Front Matter....Pages I-X
Imperative Programmierung....Pages 1-16
Qualität und Stil ”im Kleinen”....Pages 17-62
Schrittweise Verfeinerung....Pages 63-110
Programmieren durch Beweisen....Pages 111-164
Datenstrukturierter Programmentwurf....Pages 165-227
Aspekte der Programmierung im Großen....Pages 228-450
Back Matter....Pages 451-462