ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Einführung in die Computergraphik: Grundlagen, Geometrische Modellierung, Algorithmen

دانلود کتاب مقدمه ای بر گرافیک کامپیوتری: مبانی، مدل سازی هندسی، الگوریتم ها

Einführung in die Computergraphik: Grundlagen, Geometrische Modellierung, Algorithmen

مشخصات کتاب

Einführung in die Computergraphik: Grundlagen, Geometrische Modellierung, Algorithmen

ویرایش: [2 ed.] 
نویسندگان: , ,   
سری: Mathematische Grundlagen der Informatik 
ISBN (شابک) : 9783528167691, 9783663016144 
ناشر: Vieweg+Teubner Verlag 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 326
[339] 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Einführung in die Computergraphik: Grundlagen, Geometrische Modellierung, Algorithmen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مقدمه ای بر گرافیک کامپیوتری: مبانی، مدل سازی هندسی، الگوریتم ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مقدمه ای بر گرافیک کامپیوتری: مبانی، مدل سازی هندسی، الگوریتم ها



این کتاب مقدمه ای جامع از جنبه های مختلف گرافیک کامپیوتری مدرن ارائه می دهد. علاوه بر بحث در مورد مسائل اساسی (سیستم های مختصات، شبکه ها، مدل های رنگی)، هم به مدل سازی هندسی اجسام سه بعدی و هم نمایش گرافیکی آنها پرداخته می شود. علاوه بر این، نقش گرافیک کامپیوتری در برنامه های کاربردی فعلی مانند انیمیشن، تجسم یا واقعیت مجازی مورد بررسی قرار می گیرد. با پشتیبانی از تصاویر متعدد و تا حدی رنگی، خواننده یک نمای کلی از مراحل و تکنیک های کاری در مسیر رسیدن به تصویر فوتورئالیستی دریافت می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Dieses Buch gibt eine umfassende Einführung in die verschiedenen Aspekte der modernen Computergraphik. Neben der Diskussion grundlegender Fragestellungen (Koordinatensysteme, Rasterung, Farbmodelle) werden dabei sowohl die geometrische Modellierung dreidimensionaler Objekte als auch deren graphische Darstellung behandelt. Weiterhin wird die Rolle der Computergraphik in aktuellen Anwendungen wie Animation, Visualisierung oder Virtual Reality beleuchtet. Unterstützt durch zahlreiche, z.T. farbige Illustrationen erhält der Leser so einen Überblick über die einzelnen Arbeitsschritte und Techniken auf dem Weg zum photorealistischen Bild.





نظرات کاربران