ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Technikängste und wie man damit umgeht

دانلود کتاب ترس از تکنولوژی و نحوه مقابله با آن

Technikängste und wie man damit umgeht

مشخصات کتاب

Technikängste und wie man damit umgeht

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: VDI-Buch 
ISBN (شابک) : 9783540621881, 9783642957673 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 1994 
تعداد صفحات: 98 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ترس از تکنولوژی و نحوه مقابله با آن: مهندسی، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Technikängste und wie man damit umgeht به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ترس از تکنولوژی و نحوه مقابله با آن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ترس از تکنولوژی و نحوه مقابله با آن

نحوه برخورد یک جامعه با ترس های خود تا حد زیادی توسعه آن را تعیین می کند. مقاومت، اعتراض، شورش و در نهایت ویرانی سرمایه گذاری از ترس ناشی می شود. اما ترس‌ها همچنین باعث ایجاد انگیزه‌های نوآورانه می‌شوند، مسیرهای جدیدی جستجو و پیدا می‌شوند، از فجایع اجتناب می‌شود. ترس ها هم موتور هستند و هم ترمز. هر کسی که پشت فرمان است باید بتواند آنها را مدیریت کند. ترس ها یا موجه هستند، سپس باید تکنیک و تکنولوژی را تغییر دهید یا آن را رها کنید. یا بی اساس هستند; سپس باید مهندسی و فناوری را بهتر توضیح دهید، یعنی سیاست روابط عمومی و اطلاعات خود را تغییر دهید. برای اینکه غیرقابل باور تلقی نشود، هدف کار روابط عمومی نباید پذیرش باشد، بلکه باید شفافیت باشد. گفتگوی پایان باز بین همه کسانی که درگیر هستند مورد نیاز است. این کتاب اطلاعات پس زمینه و توصیه هایی برای اقدام ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Wie eine Gesellschaft mit ihren eigenen Ängsten umgeht, bestimmt ganz wesentlich ihre Entwicklung. Aus Ängsten erwachsen Widerstände, Proteste, Krawalle und schließlich Investitionsruinen. Aus Ängsten entstehen aber auch innovative Schübe, neue Wege werden gesucht und gefunden, Katastrophen vermieden. Ängste sind Motor und Bremse zugleich. Wer am Steuer sitzt, muß mit ihnen umgehen können. Ängste sind entweder begründet, dann muß man Technik und Technologie ändern bzw. lassen. Oder sie sind unbegründet; dann muß man Technik und Technologie besser erklären, d.h. seine Öffentlichkeitsarbeit und Informationspolitik ändern. Um nicht als unglaubwürdig empfunden zu werden, muß nicht Akzeptanz Ziel der Öffentlichkeitsarbeit sein sondern Transparenz. Der ergebnisoffene Dialog aller Beteiligten ist gefragt. Hierzu bietet dieses Buch Hintergrundinformationen und Handlungsempfehlungen.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XII
Anmerkungen zur Psychologie unserer Gesellschaft....Pages 1-4
Anmerkungen zur Psychologie der Angst....Pages 5-8
Einstellungen zu Angstthemen....Pages 9-23
Einstellungen zur Rolle der Medien....Pages 24-32
Einstellungen zur Rolle der Wissenschaft....Pages 32-36
Einstellungen zur Rolle der Unternehmen, speziell ihrer Öffentlichkeitsarbeit....Pages 36-48
Akzeptabilität geht vor Akzeptanz....Pages 49-49
Ängste der Bürger haben immer eine Funktion....Pages 49-50
Die Sinnfrage ist unsere Zukunftsfrage....Pages 50-51
Weder Politiker noch Unternehmer stellen sich die Sinnfrage....Pages 51-52
Auch von der Wissenschaft ist keine Antwort zu erwarten....Pages 52-53
Medien sind Produzenten von „Wirklichkeit“....Pages 53-54
Die systemkritischen Gruppierungen sind höchst heterogen, aber alle stellen die Sinnfrage....Pages 54-55
Wenn Unternehmen die Wahrheit sagen, dann halten manche es für einen Trick....Pages 55-57
Signalwirkung psychologisch orientierter Standortdiskussion....Pages 59-59
Konzept der Öffentlichkeitsarbeit: Transparenz statt Akzeptanz....Pages 60-61
Partizipations-Modelle....Pages 61-67
Mitarbeiter und personale Kommunikation....Pages 67-68
Risiken dieser Empfehlungen....Pages 68-69
Nachwort....Pages 71-72
Back Matter....Pages 73-91




نظرات کاربران