ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Energy-Efficient Train Control

دانلود کتاب کنترل قطار با انرژی کارآمد

Energy-Efficient Train Control

مشخصات کتاب

Energy-Efficient Train Control

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری: Advances in Industrial Control 
ISBN (شابک) : 9781447130864, 9781447130840 
ناشر: Springer-Verlag London 
سال نشر: 1995 
تعداد صفحات: 314 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب کنترل قطار با انرژی کارآمد: کنترل، مهندسی خودرو



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Energy-Efficient Train Control به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کنترل قطار با انرژی کارآمد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کنترل قطار با انرژی کارآمد



راه آهن به طور بالقوه یک شکل بسیار کارآمد از حمل و نقل است، اما برای رقابت با حمل و نقل جاده ای و هوایی باید راحت، قابل اعتماد و مقرون به صرفه باشد. کنترل بهینه را می توان برای یافتن استراتژی های رانندگی کارآمد برای قطارها استفاده کرد. این کتاب مشکل کنترل قطار را شرح می دهد و نشان می دهد که چگونه راه حلی در دانشگاه استرالیای جنوبی پیدا شد. این تحقیق برای توسعه سیستم مترومایزر، که مشاوره رانندگی با انرژی کارآمد در قطارهای حومه شهر را ارائه می دهد، مورد استفاده قرار گرفت. از آن زمان، این کار برای یافتن استراتژی های رانندگی عملی برای قطارهای مسافت طولانی اصلاح شده است. نویسندگان تاریخچه مشکل را توصیف می‌کنند، تحلیل‌های ریاضی پایه و تکنیک‌های مرتبط بهینه‌سازی محدود را مرور می‌کنند. آنها مدل‌سازی و راه‌حل مشکل را تشریح می‌کنند و در نهایت توضیح می‌دهند که چگونه می‌توان مصرف سوخت را برای یک سفر به حداقل رساند و تأثیر محدودیت‌های سرعت و شیب مسیر را بر استراتژی رانندگی بهینه نشان داد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Rail is potentially a very efficient form of transport, but must be convenient, reliable and cost-effective to compete with road and air transport. Optimal control can be used to find energy-efficient driving strategies for trains. This book describes the train control problem and shows how a solution was found at the University of South Australia. This research was used to develop the Metromiser system, which provides energy-efficient driving advice on suburban trains. Since then, this work has been modified to find practical driving strategies for long-haul trains. The authors describe the history of the problem, reviewing the basic mathematical analysis and relevant techniques of constrained optimisation. They outline the modelling and solution of the problem and finally explain how the fuel consumption can be minimised for a journey, showing the effect of speed limits and track gradients on the optimal driving strategy.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xix
Front Matter....Pages xxi-xxi
The Train Control Problem....Pages 1-16
Modelling the Train Control Problem....Pages 17-24
Practical Driving Strategies....Pages 25-32
Constrained Optimisation — An Intuitive View....Pages 33-62
Front Matter....Pages 63-63
Existence of an Optimal Strategy....Pages 65-79
Necessary Conditions for an Optimal Strategy....Pages 81-109
Determination of Optimal Driving Strategies....Pages 111-133
Front Matter....Pages 135-135
Critical Speeds and Strategies of Optimal Type....Pages 137-156
Minimisation of Fuel Consumption....Pages 157-181
A More General Model....Pages 183-214
Speed Limits....Pages 215-228
Non-Constant Gradient....Pages 229-265
Continuously Varying Gradient....Pages 267-284
Practical Strategy Optimisation....Pages 285-297
Back Matter....Pages 299-306




نظرات کاربران